dijous, 2 d’abril del 2020

PROJECTE MICKY, BOSSES D'OLOR PER LA LINA

Avui toca recopilar una mica; ahir vaig fer un parell de bossetes per posar-hi lavanda, espigol o qualsevol altra cosa que faci olor per els armaris.
Les faig amb quadrets de 4x4 recuperats de projectes inacabats, d'hexàgons de 2,5 de costat també fets fa força temps i que ara en aquestes circumstàncies tan excepcionals em treuen de l'aîllament en què em trovo i em fan pensar que faig quelcom de bò per algú; si això serveix perquè quan poguem tornar a una normalitat tingui un bon ús social, endavant, aquesta és la intenció.
Granny's de ganxet com a aplicació, o senzillament dos quadrats de dotze per dotze, també em fan e lateix servei.
Abans de tot plegat, ja li havia promès a la Lina de "Almohadas del Corazón Proyecto Micky" un bon grapat de coses per poder vendre i recaptar, cosa  que ara més que mai té sentit.
Tots els diners que es puguin fer, aniràn a poder confeccionar coixins solidaris, que de forma altruîsta per les/els operats de càncer de mama fa arrivar als hospitals perquè els puguin donar a qui els necessiti. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada