diumenge, 19 de juliol del 2020

MONTSERRAT EN PLASTILINA.

Montserrat és per mí un model perfecte per pintar, sigui en oli, acrílic o com ara en plastilina. És cert que el pas a pas és una mica feixuc, però espero que quan l'acabi el resultat em deixi satisfeta.

Així vaig construînt les primeres ombres d'aquest trencaclosques, donant forma al que serà el punt de partida.







Mica en mica vaig avançant i es va veient com quedarà aquest projecte/aventura, perquè és el meu primer treball lliure i també serà el que presentaré com a fí de curs a Domestika , 


De moment va agafant forma, m'agrada el caire que prèn tot plegat, a veure el resultat final si també em deixa satisfeta







I finalmet aquest és l'aspecte que té ara; ja sè que ès una feinada, però em sento com una nena petita "jugant" amb la plastilina i això a hores d'ara amb tot el què tots plegats portem al damunt amb el Covid-19 no té preu.






El reesultat ja es veurà, però l'objectiu es va acomplint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada