divendres, 3 d’abril del 2020

TIBANT DE VETA,


D'ahir, poca cosa. No va ser un dia massa productiu, però tan se val perquè tampoc cal estressar-se per això. Avui toca recuperar, és a dir tibar de veta de treballs a mig fer, inacabats o també UFO's


Em vaig entestar en treure un punt de ganxet per fer un canesú per un vestit per la meva néta; Vull reaprofitar una camisa texana que ja no em poso per fer-ne un vestit d'estiu per la Ilargi i tenia intenció de fer-hi els tirants de ganxet tipus canesú.
Mostra pel canesú
Ès a dir que mitja tarda d'ahir la vaig dedicar a buscar un punt que em fés el pès i la estona va passar volant, sort que vaig trovar el que buscava!! Ara toca posar-me a cosir per quan ens poguem retrovar i veure com el llueix.
Vaig seguir fent bossetes d'olor per la Lina, nomès una però fins que em vaig encaparrar amb el ganxet. També volia seguir amb les tovalles individuals (aquelles dels hexàgons tipus jardí de l'àvia). Avui m'hi posaré ni que sigui per acabar la aplcació, perquè si no ja veig que no les estrenaré abans que acabi el confinament

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada