dimecres, 1 d’abril del 2020

ENDAVANT: MASCARETES, CRAZY I INDIVIDUAL

Trencadís o "crazy"
Doncs sí, tot i l'aïllament preventiu, jo segueixo fent mascaretes, aquestes ja ténen destí; encara me'n falten algunes més per fer però vaig molt lenta fent coses i algú s'haurà d'esperar més del que jo voldría.
Tot arribarà, un parell més per donar a veîns i llestos. Ara em vull concentrar en acabar l'individual i poder seguir amb el crazy o trencadís que vaig començar  abans que tot plegat ens fñes estar confinats a casa.
3 mascaretes més

Ara com ara, de coses a fer no me'n falten i voldría veure si puc fer gorros tipus dutxa per les Resis de la vora; segueixo amb el individual per casa i tot allò que em distregui d'aquest impàs de temps que hem de passar separats els uns dels altres.
 I molt de repòs, sense haber-me recuprat del brot tan sever de fatiga, aquest aîllament m'està deixant sense gaires forces. Fer aquest eercici com si fós un diari de confinament m'obliga si més no a estar activa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada