dimarts, 31 de març del 2020

EN DANÇA: UNES INDIVIDUALS AMB EL JARDÍ DE L'ÀVIA

Projecte i el meu company d'aïllament
Amb els hexàgons "hexies" fets aquests dies enrere, m'estic fent unes tovalles individuals, amb tot això de l'aïllament em costa molt de fer res, vaig molt a poc a poc, però no desisteixo. Avui molt mès cansada que ahir, però espero poder seguir anar fent mica en mica.
Després de fer una tira amb els hexies i d'afegir les dues parts de la roba base, avui toca fer-ne una aplicació, tinc en ment un punt molt xulo si recordo com es fa. Darrerament em costa de retenir conceptes de costura relativament bàsics i he de reprendre els llibres i apunts per refrescar-me la memória. No passa res, hi torno i prou.
A la fí tants retalls de roba em serveixen per alguna cosa, De debò que el patchwork és  adictiu, no puc parar, com tantes altres coses fetes a má si el deixes fer no té mesura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada