dijous, 23 de setembre del 2021

SAXO AMIGURUMI ACABAT AMB EL SEU PATRÓ

Per fí he acabat el saxo a temps per l'aniversari, poca cosa més a dir-ne. A mí m'agrada el resultat i ara vé la feina més feixuga per mí, escriure'n el patró i afegir-lo en aquesta entrada perquè qui vulgueu fer servir 
ho pogueu fer.


En el següent enllaç hi trobareu les instruccions, tingueu en compte que de moment estàn EN CONSTRUCCIÓ. 









Espero que perdoneu si m'enderrereixo una mica en penjar el pas a pas, estaré potser uns dies, doncs la veritat, tot plegat m'ha col·lapsat una mica, la meva SFC ha tornat a aparèixer, després de l'esgotament mental que per mí ha suposat aquest esforç, però tot i això, n'estic contenta d'haver pogut acabar aquesta peça tan especial per mí i espero que pel meu fill.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada